Мета «Школи молодого учителя» – сприяння підвищенню рівня психологічної компетентності, фахового рівня, розвивати вміння психологічного обґрунтування змісту предмету, я творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання. Основні завдання «Школи молодого учителя»: поглиблення знань з теорії та практики навчання і виховання; поглиблення знань з теорії та практики навчання і виховання; сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів; вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду; розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів. Основні напрямки роботи «Школи молодого учителя»: розширити сферу знань учителів із психолого-педагогічних основ уроку; – продовжувати знайомити молодих вчителів з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроках; – створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити. Наставнику Поради молоду вчителю. Готуємось до уроку. Самоаналіз уроку.
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити